minusta ne ovat suhteellisen turhia, koska en ymmärrä mitä niistä voi oppia...
Enole muutenkaa kovin kiinnostunut mistään täsän asiaan liittyvästä aiheesta.
Eikös kaikille ole selvää että kiusaaminen ei ole sallitua... ainakaan tällaiset videot eivät auta koulun kiusaamis vaikuekusiin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti