perjantai 29. huhtikuuta 2011

sarjakuva

1 kommentti:

  1. En ihan tajua, miten tämä liittyy turvalliseen netin käyttöön... Hyvä kuitenkin, että sait tuntitehtävän tehtyä.

    VastaaPoista